Flugövat =)

Idag vid middagstid bagav vi oss till Bjeverödsdammarna, allihopa! Atlas framme hos mig, ja lite trångt kanske men det gick =)
Han hade tuggat sig igenom dörren igår, så vi kan inte lämna han där ute mer..........
Så det är när över hundgården som gäller nu, så att han inte kan klättra över!
Men, iaf. Mot Bjeveröd och där väntade Mojje på oss. Han hade med sig ett spö till mig med, så snällt =)
Så, en kopp kaffe och sen har vi fiskat och fiskat och fiskat. Är ju bara så jävla roligt!!!
Gick inte lika bra för mig idag som sist, men övning ger färdighet och jag har fan övat idag!
Har inte brytt mig speciellt mycket om fisken, har försökt få till det hela, hitta känslan och veta vad jag gör. Åh, så kuligt det är!! =)
Mojje bjöd på korv med bröd som grillades och det blev en lagom paus och sen va det nya tag.
Ninni gick runt och hade det roligt med andra barn och sen hittade hon en böjd pinne som hon fiskade med. Satt vid migg och fiskade, petade på bubblor och roade sig. Efter maten blev hon trött, satt och mös lite och sen somnade båda töserna i vagnen =)
Klockan tickade snabbt och när vi körde hem va klockan 18!!
En härlig dag, ingen fisk, men som sagt jag tycker bara det är så kul att stå och kasta, håller ju på att lära mig än. Senare kanske jag bryr mig lite mer om ifall jag får fisk eller inte... =)

Hem sen och Mange har varit här och hälsat på en liten sväng och tagit en kaffe med oss =)

Nu sitter vi här och ugglar lite, Jocke fixar sin dator och Ninni har precis lärt sig säga "fekk".....
Jocke när han höll på med datorn; "nej fekk!"
Ninni svarade snabbt efter med "Åh, fekk..."
Så nu går hon här och säger "Åh, fekk" titt som tätt..haha...

Det har varit en mysig dag och Atlas har varit jätteduktigt idag, han är inte alls som har va innan. Killen har mognat! =)

Nu har det gårr en stund sedan jag började skriva, jag nattat töserna och höll nästan själv på att somna ordentligt nu....Jocke är klar med sin dator och jag tror det kommer bli lite stand-up med Magnus Betner innan vi går och lägger oss idag.

Imorgon är det Hörby med morfar som gäller =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0