Flitiga jag!

Ja, det har varit fullt ös här hemma. Med att städa!
Efter frukost och en kopp kaffe till, så va det tvätt som fixades och sen åkte dammsugaren och moppen fram!
Ovanvåningen fixad och även dammad. Sen här nere, samma visa-dammsugat och moppat! Sen en andra maskin tvätt, med sängkläder =)
Toaletten har fått sig en omgång och diskat har jag gjort. Får dock diska ett par gånger till idag misstänker jag...
Så, fllitig har jag minsann varit och nu ska jag passa på att baka brytbröd =)
Ninni har somnat här i sin myssäck. Låter henne vila där en stund, klockan är ju en bra bit över vilo-tiden hon brukar ha, så en liten stund här kan nog räcka så det inte blir helt fel ikväll när hon ska gå och lägga sig.
Lillan sitter och snackar med sin fötter just nu... =)
Hon har ätit lite gröt idag och sen blev det lite Marie kex. Det tyckte hon om och jag tror det va rätt skönt att tugga på med tanke på de smygande tänderna...
Men som hon tyckte om det! Tappade hon kexet så rasade hela hennes värld!! Jag filmade henne, ska se hur det blev, så ska jag lägga ut det till er sen om det blev nåt bra. =)

Nej, nu baka och sen kommer Jocke hem. Ska höra om han vill göra biffar idag till middag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0