En lite rörig dag

Ja, dagen blev inte som tänkt eller planerat. Blev lite impulsivitet och det blev inte så bra av det hela, allt tog mycket längre tid.
Men det redde sig till slut iaf och ett jättetack till bästaste svärmor!!!!

Flärkpannkaka till middag idag igen. Gott är det ju =)

En liten eld i kaminen nu, få upp värmen här lite. Eller mest Jocke som ska få upp värmen, han känner sig lite frusen. Ser lite hängig ut faktiskt. Bara att hoppas på att det inte är nåt skit som kommer smygandes. Inte tid-som alltid...

Får bli en hemmadag imorgon tror jag minsann. Hoppas på att det kanske blir lite bättre väder, så att det kan börja hända lite mer i trädgården. Vill bli klar med hörnan och det lilla trädgårslandet jag tänkte få till. Ska sätta potatis!! Spännande, har aldrig haft det innan =)

Nu ska den stora och lite ävertrött dottern hoppas i säng. Den lilla dottern sover redan och sen ska jag ta och koka oss lite te, så hjälper det kanske Jocke på traven att få upp värmen.

Vi hörs imorgon igen.
Så ska jag presentera den andra tävlingen för er med. Den kräver lite mer hjärna av er =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0