Cox!

Jag har ju haft kontakt med Jeanette, som vi lämnade Cox till. Idag fick jag ett nytt mail av henne, vilket jag blev glad för, då jag såg för nån dag sen att han inte va kvar på hennes sida. Undrat lite vad som händer och idag fick jag svar på det!
Han har flyttat till ett nytt hem!!! =)
Hon kände att hon själv inte hade den tid som Cox behöver, han har ju så mycket energi den lille krabaten =)
Han har nu flyttat till en bekant till henne, en som är van vid rasen och där får han både tiden och utlopp för all sin energi =)
Hon står fortfarande som ägare om han skulle behöva komma tillbaka nån gång. Men han verkade trivas bra där, så jag tror inte det ska bli några problem =)
Så roligt att höra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0