Brakfrukost!

Vilken frukost mina töser klämde!
Lillan åt nästan en halv macka!!! Sen, för att inte rubba allt, så ammade jag lite sen med och nu sover hon som en sten =)
Hon va jätteduktig med mackan, verkar som hon klarar av att äta bättre när hon själv får "tugga", som med kexen och nu mackan. Gröten och den mosade bananen har hon haft större problem med. Men bara att fortsätta och bara roligt att hon hittat nåt hon tycker om =)
Ninni va inte sämre med att äta, två ägg, en macka, några salami bitar och bojboj till det =)
Jag har diskat nu och snart ska jag börja med matlagningen. Tänkte göra köttfärslimpa och köttbullar. Lätt att frysa in sen och bra att ha som mättande pålägg till Jocke med ju =)

Ja, ut blir det nog inte alls idag, blåser som fan.
De har ju lagt ut en klass 2 varning för 08:orna och Skåne...men sen om det va idag eller imorgon blev jag inte riktigt klok på...bara att vänta och se.

Håll i hatten :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0