Blåsigt...

Eftermiddagen har vi ägnat ute hos Baronfamilje och timmarna sa tjoff!!
Det va ju så soligt och varmt här hemma, så jag tog klänningar på töserna....men hade nog varit lite bättre med byxor och tröja...fan vad det blåste i Orås... =(
Jocke hade inte nån nyckel och satt här och väntade på oss....han ahde t.o.m somnat till uppe på altanen, där låg han och tog en liten nap, haha =)

Mat för dagen blev hämtemat från Salle och efter middagen gick vi alla ut, Jocke vattnade trädgårdsandet och de andra bär och frukterna som blev så glada när de får sig en lokal skur om kvällarna =)
Jag kastade fresbee med Atlas undertiden och Ninni hon vattnade hon med...stackars vissa blommor... =)

Kvällen har varit väldigt chill. Bara film och mys, förutom för Lillan som har haft fullt ös. Men sen blev hon trött :D

Snart sover båda barnen gott och imorgon ska vi ha en hemmadag. Jag får ta itu med allt det där som jag borde, men som jag inte har kommit så långt med. Ja, ute har jag ju inte slöat direkt, men här inne är en del som kallar....även om det inte är så kul att va inne och fixa när det är så fint väder....
Å andra sidan finns det ju kvar....och det ska ju bli sämre väder snart, så man kanske skulle sparat de sysslorna tills dess...mmhmmm, ingen dum idé =)

Lite fix som ska göras när barnen somnat och sen ska vi se film...eller som Jocke sa: I 10 minuter iaf.
Haha, kommer nog inte orka se en hel film nån av oss =)

Hoppas ni haft en bra dag!

PS. Glöm inte tävlingarna....annars blir det inte mer bloggande från och med maj-månad........!!
Om ni har idéer men inte vill tillkännage vem ni är då, så kan ni väl ge förslag på namn med skita i att berätta vem ni är och strunta i priset då, då. Och får götta er med äran av ha vunnit i er ensamhet... DS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0