Vilodag

En riktig vilodag har det varit och det har behövts.
Vi har bara varit och tagit det chill. Vilade hela familjen i eftermiddags och sen körde Jocke in och hämtade glöggen som jag förbokat innan via nätet och lite öl att ha hemma. Mange kanske kommer sen ikväll =)

Kände mig lite piggare när vi hade vilat innan, men sen säckar jag ihop lite mer emellanåt. Litta drygt, men det går.

Vi har kökat varma mackor i ugn idag, snabbt och enkelt fick det bli. Gott =)

Nu lyssnar vi på musik och Ninni hon dansar och dansar och snurrar =) Underbara gullunge!

Jag ska ta ner henne och ta ett bad snart, kan va skönt nu när man känner sig krasslig och Ninni kommer bli så glad, för hon har redan frågat om att få gå ner och duscha =)

Nu kom minsann Mange =)

Jag har inte kommit så jättelångt med bilderna jag lovat er som jag tänkt, jag började innan idag och sortera dem, men sen klöddade jag bara till det när jag höll på med Photoshop och blev irriterad.


Men en bild på pågarna när de ligger och myser vid kaminen =)



Och denna underbara dryck!! =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0