Tröttedag

Trött är vad jag är...somnade ändå inte så himskans sent igår om man jämför med många andra nätter, dygnet har ju blivit lite bakvänt. Men det är väl dörför jag är trött och får helt enkelt skylla mig själv.
Jocke ska iväg till skogen och Ninni har precis lagt sig för en vila, så det ska jag med passa på att göra. Lite mer energi till eftermiddagen kan behövas =)

Slapp krypningarna i benen i natt iaf och det tackar jag för... =)

Vad som annars ska hända idag, det har jag inte en susning om.

Varmt. Ja det är här....vår kanim är sketabra! =)

Jag fixade med Lillans kläder igår, vet inte om jag redan har sagt det, men iaf. Nu är jag klar iaf och, ja det kan jag ju iaf göra idag, lägga in dem i garderoben! =) De ligger fortfarande kvar i källaren, jag gick bra igenom och sorterade allt en gång till.

Vi hörs sen ist, nu blir det bara en massa osammanhängande pladder känner jag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0