Tjenixen!

Halloj på er alla, va ett par dar sen nu jag sa hej och det är faktiskt för att jag har jobbat.
Fick jobba i fredags och sen har det varit jobb idag och likaså blir det imorgon....så, ja här har det inte hämt så mycket.

Ninni lämnade vi hos Frida och gänget innan vi skulle ta oss till jobb och hon ska sova hos dem i natt. Men måste säg att f*n vad jag har saknat henne idag. Vet att jag inte kommer träffa henne förrän imorgon kväll, så känns väl mer kymigt bara för det.
Men hon har det så bra där hon är, det vet jag och hon har lärt sig säga "Birk" idag fick jag höra =)
Det hade ätits en massa med och det har varit tacos och äppelkaka med vaniljsås....gottegrisen Ninni =)

Litta trött ska jag erkänna att jag är, vi har åter igen fått in ovanan att vara uppe sent om nätterna och det är väl inte det absolut optimala när man ska jobba hela helgen...men går det med och vi har ju turen som har en dotter som inte går upp speciellt tidigt om dagarna =)

Jepp...nä vi höres senare. Om inget annat efter helgen, bajbaj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0