Skötväska

Har funderat på det här med skötväska nu när det kommer en liten ängel till och Jocke började med prata om det igår.
Så jag har suttit och spanat lite och kommit fram till att denna här skulle jag vilja ha! =)

Stilren, många fack så man kan dela upp deras saker och ja priset går väl att diskutera, men de andra jag kikat på går fasen på över 1000 spänn!! Inte klokt!!!

Klickeliklick

Denna gillar jag med:

Klickeliklick igen

Har läst en del som faktiskt har hittat bra väskor på Stadium, så jag ska kika in där med. Bara det är en bra tålig väska med bra utrymmen och de fack jag är ute efter!
...Nja, kollade lite, men inget som jag fastnade för sådär direkt...

Nu ska jag gå och sätta på lite te-vatten till oss =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0