Proppen!

Ja gott folk, då har proppen gått =)
Lite sådär småchockade blev vi båda två, haha =)

Jag som planerat att fixa klart Ninnis blivande säng och fixa med barnstol nu under veckan...det är nog rätt hör tid för det nu =)

Men just nu blir det inte iaf, Jocke är iväg och handlar middag och hungrig det är jag! Ninni va med jättehungrig och fick mumsa på lite korv sålänge! Inget hon hade nåt emot =)

Förberett för avfärd har vi iaf gjort. Jag har packat "min" väska och Ninnis väska är redigt packad. Lillans väska är packad så snart jag blivit klar med genomgången av de små kladerna. Har tagit fram lite kläder, men vill gå igenom lite till. Får ju kanske ha lite i olika storlekar, vet ju inte vad hon har när hon kommer =)

Ja, sen är det ju bara att vänta och se när hon bestämmer sig för att komma =)
Om det bli dagens datum eller om vi får vänta nån dagar till. Lugnare för min del blir det iaf, jobba kommer jag inte göra imorgon. Ringde och sa till Salle, Jocke får ta det ist om vi inte är iväg.

Tur det blev städat här hemma igår då, haha! =)

Vi höres!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0