Pi...

Nä, inte "pi" som 3,14, utan usch och pi....vi är förkylda hela familjen. Drygt och fy vad jag känner mig hängig, tjock och tung i huvudet...
Snorig näsa, hosta, nysningar och emellanåt mer täppt näsa, det är vad vi består av.

Men vi håller humör och "go:et" uppe vad vi kan. Här fått i oss frukost och nu är det lite chill, lyssnar på musik och Ninni är nog den som har mest energi. Hon har ätit nästan två clementiner, ett äpple och då frukosten. Hon sitter och diggar i soffan lite, är uppe lite och dansar, leker, torkar sin näsa och spolar ner pappret i toaletten, ja hon håller igång =)

Hoppas att hon inte är lika otursburen idag och klantig...hon dök ner mellan bordet och soffan tre ggr igår....tror hon fixar allt och har ju sen ett tag börjat vilja klättra mer och mer och det slutar med lite dyg då och då...

Igår kom Mange på kaffe. Jag bakade kladdkaka  och det mumsade vi på sen. Maria och Danny kom med hit en sväng. Danny hjälpte Jocke med bilen, bytade termostat och den ena skruven va kass, så de fixade det.
Kaffe, kaka och lite revlig snack sen allihopa =)

Jocke är hemma i helgen, skulle ju egentligen jobbat. Men är så pass dålig så det inte är nåt vidare bra att stå och laga mat direkt då och sen är det rätt skönt att ha honom hemma och vi hjälps åt med allt. Jag inte helt på topp...

Magen...ja den är där den är. Har ju sjunkit och vi bara väntar på när det ska hända något. Vet  ju inte riktigt om jag känner mig upplagd för en förlossning just nu med förkyldningen...då får det hela gå snabbt och lätt hoppas jag =)

Lite kaffe till...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0