Mitt i veckan

Onsdag idag och mitten av veckan, av vardagarna iaf...
Jobbade igår och trött va jag. Sovit lite dåligt och kände mig trött i kroppen med. Men tog mig igenom dagen iaf även om jag inte va mycket att hänga i granen.
Jocke gjorde goda räkmackor när jag kom hem och vi drack te. Jag va inte nåt speciellt till sällskap, orkade inte mer än bara få va.

Men ny dag idag...inte för att det verkar bli mycket mer än bara att va idag heller. Jocke är inte på topp och jag tror det blir en sån här dag där vi inte kommer göra nåt. Men ut med hundarna i skogen hade vi behövt, de va inte ute och sprang igår. Ja, vi får se vad som händer.

So long, jag ska se om jag kan roa mig lite med Photoshop eller nåt undertiden Ninni vilar iaf. Jocke ska nog med vila verkar det som.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0