Kärlek

Har inte gjort ett gnota idag!!!
Men, kan väl va bra det med. Jocke va ju iväg och fiskade och jag blev fan inte piggare under eftermiddagen trots att jag fick en powernap.
Men bättre och bättre efterhand blev det när Jocke kommit hem och jag fick småblunda lite i soffan under tiden maten höll på att bli klar och sen när jag fått mat i mig.
Va lite trött på att sitta innen med i det fina vädret, men kände ändå inte att det va lönt att ge sig ut under matlagningen. Så vilan då ist samtidigt som Ninni lagade mat med sin lilla spis vid mig och jag fick smaka på bullarna och pankakorna hon lagade =)

Ut, ja det tar jag imorgon.

Har inte ens bryytt mig om tvätten idag, inte förrän nu ikväll. Rätt bra gjort av mig ändå tycker jag. Jag ska inte hålla på för mycket just nu, men det är väl inte den lättaste personen att säga till att ta det lugnt...jag drar ner lite på mitt tempo, på mitt sätt och sen kommer det väl en sån här dag då jag faktskt inte gör nåt alls!
Jag hade lätt kunnat gå och jobba, utan att blinka, haha =)
Nej, jag ska inte jobba!!

Kvällen blev så mysig. Kärlek!!!
Ninni la sig här i soffan hos mig och hon va redan trött...har bara vilat en stund idag.
Sen somnade hon hos mig!
Hon brukar inte komma till ro, ska upp och checka läget här och var och sen lägga sig lite hos Pappsen för att sen komma tillbaka till mig och hålla på.
Det blir lite mys med oss båda och sen oftast när hon sen känner att hon är så pass trött, så går vi upp och jag lägger henne och hon bara somnar.
Så det va extra mysig att få ha henne sovades brevid mig i soffan. Så jag somnade med!! =)
Sen slockande Jocke med!!
Haha, hela familjen däckade i sofforna och jag vaknade till av Ninni knappt en timme senare och gick upp och la henne i sängen =)

Sen fixade jag varm bojboj till mig och Jocke. Gott!!
Jocke är förkyld, så han är lite hängig och slö han med. Och jag kände när jag vaknade nu ikväll att jag börjar få ont i halsen jag med.
Ninni är lite snorig och hostig, så en släng av nåt hela familjen har vi fått. Denna gången dabbade på samma gång...
Ska väl gå det med =)

Lillan i magen...ja det händer inte så mycket mer just nu känns det som. Hon fixar och donar med sitt, så vi väntar =)

Resten av kvällen blir det nog spel och chill. Lugnt och skönt och vi ska nog se om vi inte kan somna i bättre tid än vi brukar, för Ninni kommer nog vakna rätt tidigt imorgon. För att va henne iaf =)
Men då kan ju dagen bara börja i bättre tid och vi kan få gjort ltie mer =)

Höres gott folk!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

när är du beräknad ? hoppas du får gå tiden ut med bebbe denna gången !

Går ni hos mvc i höör ?

2010-10-14 @ 05:53:31
Postat av: Anna

Hon är beräknad den 9 november, så det gör inte så mycket om hon kommer nu =)

Ja, vi går i Höör, de tog inte emot inskrivningar i Hörby när vi gjorde det, men fick välja att gå till Hörby efter sommaren om vi ville. Men bättre att va på ett ställe tyckte vi. =)

2010-10-14 @ 12:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0