"Kakokoko"

Ja precis, ni förstår väl direkt?!
Ja, vissa av er gör iaf och "kakokoko" är pannkakor och det är vad Ninni med hjälp av Pappsen beställde igår att vi skulle ha idag =)
Jag kände igår att jag behöver komma utanför dörrarna här lite, så jag sa till Jocke att jag ville följa med honom ner till pizzerian. Han har ju haft bilen och behöver den idag med för att komma till jobb, så enklast är att följa med ner där och hälsa på =)
Ett tag sen jag träffade dem nu, så det ska bli kul och pannkakorna, ja de gör jag där nere, så får Salle och de andra med lite =)

Jocke har varit iväg och jagat två mornar i rad nu, upp tidigt, så han har varit litta trött. I natt va han och hämtade Conny och Sara med från en fest, så han har vilat nu under förmiddagen.
Ninni och jag har tittat på Mumin, myst i soffan, fixat disk och tvätt och sen blev det ett litet bad =)
Mumin...ja, jag kan nog snart alla replikerna....men Ninni-skrutt tycker om det så då får hon titta på det. Jocke har nog fixat lite fler avsnitt iaf, så kan det bli lite mer variation...  =)

Lillan, gör vad små bebisar gör, haha :D
Hon är så snäll så, äter så fint med 3-4 timmars mellanrum, har slutat att ha vaken-klödd-jag-vet-inte-riktigt-vad-jag-vill-period på natten, vilket är skönt!
Hon har ju fler och fler vakenstunder och myser i Ninnis knä gör hon dagligen =)
Men gnäller hon till, så tittar Ninni lite konstigt och vill inte mer, inget kul ju.
Myspys med en liten Ängel till i familjen!!!

Jag ska försöka bli klar med inlägget senare idag om sjukan, som jag håller på med. Satt vid datorn en liten stund på morgonen igår, sen blev det inte mer.

Vi fick besök av faster Maria igår =)
Mycket trevligt och det räddade mig från att säcka ihop helt på kvällen, låg här i soffan och blev bara slöare och slöare...
Tack för titten Maria!

Nu ska vi ta en kopp kaffe och jag ska ta min tablett...jag är faktiskt rätt bra på att svälja tabetter nu, inte illa =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0