Juleklapp??

Jocke sa en kväll här att han hittat min julklapp!!! =)
Så kan man ju inte säga......nyfiken kan ni ju tro att jag är!! Hmmm....
Spännande, han såg så nöjd ut =)

Nu är vi vakna hela familjen, kaminen fick jag fart i innan, men jag ser nu att det är litta dålig fjutt i den, så ska nog gå och boosta den lite så värmen kommer igång igen. Det va särr ruggit när vi gick upp idag, hhar varit minusgrader i natt och frosten låg kvar på vissa ställen såg jag....brrr..!
Men fint väder är det iaf och det kan nog ble en sväng i skogen med hundarna idag, behöver dom! Mange kanske med kommer en sväng idag, får höra om han kanske vill följa till skogen?

Jag såg ett stjärnfall i natt. Jag brukar faktiskt intensivt önska mig något då, tror på stjärnorna. Och inom väldig snar framtid, så vet jag om jag hört rätt och fått en önskan uppfylld =)
Önskningarna brukar handla om...ja för att inte säga vad jag önskar, som man ju inte får, så säger jag familjen....men igår önskade jag så intensivt jag bara kunde för någon annan och jag hoppas verkligen stjärnorna gör sitt!!!!

Så, nu har Ninni ätit ett halvt äpple och sen en clementin, hon gillar det verkligen! =) Speciellt clementinerna! =)

Vi höres sen folket!!!
Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0