Jobbat-check!

Så, nu är helgen över!!
Ninni är hemma igen och så skönt det är. Som jag har saknat henne och det va så skönt att få gå upp och lägga henne i sin egen säng. Nu är det som det ska igen =)
Men så bra hon haft det i helgen! Som vanligt när hon är med Frida och gänget =)

Nu är jag trött...ska lägga mig på soffan och bara va, somna när jag inte orkar hålla de blå uppe längre =)

Igår satt jag och klödda lite med Photoshop när vi satt här och chillade och här får ni en bild från det. Inte så välgjort, men det blev sent och jag orkade engagera mig till hundra, satt mest och lekte lite.





Imorgon är det familjemysdag och vi ska ut en sväng i skogen. Ser fram emot denna dag...Älskar min familj!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0