Jahapp...

Ja, då är kvällen kommen.
Skulle ta ett bad hela familjen, men där va knappt nåt varmvatten...så blev inte så mycket med det.
Så nu ska det bara bytas en poop-blöja och sen är nog vår lilla tös redo för sängen...ska bara fixa det....

Sådär ja. Ninni i säng och jag tror nästan hon somnade direkt, lillsnuttan =)

Hänt idag då...
Jo, Jocke körde på lite ärenden och jag fick besök av Annika och Felicia med kakor =) Så det blev kaffe och fika och lite lek för töserna. De två små damerna har något speciellt med stolar och ska inte komma överens ordentligt vem som ska vilken stol...haha =)
Klockan hade börjat bli eftermiddag sen och Ninni gick och vilade när de åkte igen. Jocke kom sen och när Ninni vaknde så körde vi ut en liten runda i skogen med hundarna.
Ninni sprang efter hundarna, eller försökte iaf och hon skulle hela tiden ha koll på Atlas =)
Hon hittade små stenar på vägen och de fick jag. Väldigt snällt =)

Vi körde och handlade till middagen sen och Mange hade vi bjudit in på mat och han kom lite efter att vi kommit hem. Så han häll Jocke sällskap vid middagslagningen och jag passade på att damma och lite. Det behövdes kan jag ju understryka!!
Dammsugaren har fått gå ett snabbt varv här nere innan idag, men som jag skulle vilja få ta en storstädning här!!!! Blev ju inget med det i fredags, jobbade ju.

Ja. Maten idag blev Jockes himmaluade kydebollar, päror och seås me lingon! Så *biiip* gott! Och så mätta vi blev!
Ninni åt dock mest ättiksgurka som också fanns som tillbehör. Hon tycker om det =)

En kaffe efter maten och jag och Ninni mös på bäddningen hon hade gjort på golvet med sina mystäcken framför kaminen.
Mange körde hemåt och kvällen...ja det blev ju inget bad och nu sitter vi här =)

Imorgon är det jobb igen. Känner kanske inte riktigt för det, men men. Inte lika mycket jobb denna veckan iaf, ska bara jobba lördag med sen. Men jag ska väl inte säga för mycket, tycker jag har gjort det nu de senaste veckorna....

Ja, kameran den kom med idag. Ska se vad kvällen ska bjuda på, så kanske jag lägger upp dem ikväll redan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0