Förkylt...

Ninni började med lite hosta, Jocke hade skallebank delux och har sen blivit hängig och förkyld. Ninni har med blivit mer förkyld och näsan rinner.
Igår kväll kände jag att min hals började göra lite ont, hoppades på att det bara va nåt sånt tillfälligt, att jag va torr i halsen eller nåt. Men nej, det är kvar och jag känner förkyldningen i kroppen....blä.
Drygt är det och att alla lyckas bli kassa samtidigt, ja om det är en fördel eller nackdel, det vet jag inte riktigt. Men bara att bita ihop och ta sig igenom det med =)

Sovit gott i natt, njä det kan jag inte påstå. Trodde jag skulle göra det eftersom jag va duktig nog att gå upp och lägga mig i sängen igår iaf, men det va inte skönt att sova där heller...vänder och vrider mig och sover bara till och från.
Men, löser väl sig det med =)

Idag vet jag inte vad som händer, men överaktiva kommer vi nog inte va...

Nu är det dags för frukost iaf!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0