Dagen försvann

Trots att jag va så trött innan och nästan misstänkte att det skulle blli en seg dag för det, så försvann dagen...klockan är ju redan över 19...
Har varit en bra lugn dag. Jocke åkte ju iväg till jaktmarken och där fixade de vad de behövde ett par timmar och undertiden tänkte jag ju att jag skulle vila när ändå Ninni gjorde så.
Men det bidde det inte, jag pratade med Åsa i telefon ist. Jättelänge! =)
Mycket trevligt, tjoff så försvann tiden och Ninni hann vila färdigt med, haha =)

Sen kom Jocke och Jimmy tillbaka, vi drack lite kaffe och sen stack vi ut i skogen med hundarna så att de fick springa av sig.
Cox har varit jättedryg idag och det är inte bara jag som tyckt det. Atlas speciellt!!
Vår "lillkille" börjar ju bli äldre och ska bli könsmogen....så ni kan ju tänka er hur det är då med två hanhundar och ingen av dem är kastrerad...hehe
Cox han utmanar och vill se hur långt han kan gå. Ger sig inte och är så jä**a envis, spreinger efter Atlas direkt och ska gå på honom när Atlas har fått ner honom och visat att han ställer sig minsann inte över Atlas.
Detta resulterar i att Atlas blir mer och mer förbannad och jag förstår honom.
De måste få göra upp på sitt sätt. Men accepterar inte Cox att han ska stå längst ner, så får bollarna åka. Atlas ska ha sina kvar.
Får se hur dagen blir imorgon, han hade kanske bara en sån dag idag...för tillfället =)

Vi tog en snabb runda inom pappa innan vi tog oss hem, snackade lite med honom och nu sitter vi här och väntar på att en litta sen middag ska bli klar.
Kyckling serveras denna måndag. =)

Mff-Kalmar matchen lyssnar vi på under tiden och slutet närmar ju sig av Allsvenskan...jag hoppas det går vägen!!!!

Om inget annat, så hörs vi imorgon igen gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0