"Conny"

Igår va vi iväg på en morgon-fisketur med Conny =)
"Onny" gick Ninni runt och kallade på honom, men senare på dagen fick hon till det och det blev det rätta "Conny" =)
Ingen fisk blev det, men skönt att komma ut och jag och Ninni gick rundan runt dammarna under tiden bröderna Lack fiskade.

Sen jobbade Jocke och jag fixade med en del saker jag inte hann i förrgår. Men nu är jag ikapp, så när som på hemmet, men det tar jag imorgon när jag är ledig =)

Hinner inte mycket mer nu med bloggen och skrivande och bilderna jag lovat er. Jag har fler från fisketuren med, men ni får dem imorgon ist.
Ska iväg och jobba om en stund, så ska göra mig klar...

Men. Jag måste få lov att presentera "Conny" för er!! =)
Inte farbror Conny då, utan myskudden Ninni fick från mormor igår. Den döpte Ninni till "Conny" hahaha =)


Detta är Conny =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0