Chill

Vaknade vid 8-tiden, sovit på soffan i natt...gick upp och tog upp Ninni och vi gick in och la oss i vår säng, halvslumrade lite och mornade oss =)
Så mysigt!
Hon låg och klappade mig i håret, på kinden och bara låg där och tittade på mig...älskade fina tjej!

Vi började dagen sen och Jocke vaknade med.
Sen har det bara varit chill, mys med hundarna och Jocke har åkt iväg och fiska med Conny.
Ninni vilar och jag ahr tagit en liten runda här på nätet, nu ska jag lägga mig på soffan och se om jag med kan vila lite. Har vaknat lite till och från i natt och tidigt i morse. Har varit lite sammandragningar som stört och sen litta krypningar i benen (som vanligt...)

Så en vila nu, så kanske man är lite mer på hugget sen idag.

Ett STORT Grattis till Svärmor På Hennes Födelsedag Idag!!
Jag hoppas du får en bra dag, trots att du jobbar!!!
Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0