Vinterhjul

Kan ju va dags med det och va och hämtade våra idag och körde för att få på dem på bilen.
Men det gick inte, de passade inte...så det får väl fixas under veckan.
Hoppas det inte är för halv imorgon, jag ska köra in till Hörby, Lillan ska vägas igen ju. Får köra försiktigt, men det brukar jag alltid göra ändå.

Jocke har tränat hundarna lite med idag. Lagt spår. Atlas klarade det galant som vanligt. Men Cox är ingen spårhund, det bevisade han idag. Han vill inte släppa klöven och vaktar det för mycket. Kan bli farligt, så det får va så för hans del.

Lillan och Ninni satt brevid varandra i soffan här och mös lite innan idag och jag tog foto på dem, men sen när jag tittade på dem på datorna så såg jag att de inte alls blev bra.
Men det kommer ju fler tillfällen =)

Jag och Ninni har städat kaminen idag. Där va en hel del aska under behålladern för aska...men nu är den ren och fin. =)

Jocke är iväg och jagar nu. Sen skulle han hadla med sig till middagen på vägen hem, får se vad det blir för gott idag!

Töserna vilar gott. Jag ska faktiskt chilla på soffan lite nu, lägga in lite mer ved i kaminen och mysa av tanken på att det är måndag, vår dag! Se fram emot att Jocke kommer hem igen och det är familjemys =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0