Trött och litta ont

Ingen bra natt i natt...Lillan har blivit slemmig i halsen och lite snorig hon med och har sovit oroligt. Så det blev inte mycket sömn för min del. Längsta stunden va i morse efter att hon ätit, vi la oss igen vid halv 7 och sen va det dags igen vid 9 och då vaknade Ninni med.
Så jag är trött....ska lägga mig och vila nu, det gör tösern =)
Sen har jag ont i min axel...her nog haft en liten nerv i klämm och sen sitter jag och spänner axeln när jag ammar...så dumt. Försöker tänka på det, men sen kommer jag ändå på mig själv med att spänna den lite. Och det räcker för att det ska bli som det är nu.
Det onda sprider sig med, upp i nacken och högra sidan av huvudet. To.m högerögat blir cp ibland. Drygt...men som man bäddar får man ligga. Går över det med.

Jocke har precis kört till jobb. Tradet!!! Men ett måste.

Så, ja det blir väldigt lugnt idag. Det som kommer fixas om det blir något fixeri idag, är tvätt. Jag fick städat igår som tur är, så det skiter jag i idag. =)

Natti, natti!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0