Städ och pyntdax

Igår när jag sågat mer ved och när Ninni vaknat efter sin vila, så städade vi. Ninni torkade "hyllan" på toaletten när jag dammsugade och tvättade golven. Sen tvättade Ninni med golven lite =)


Min snälla hjälpreda =)









Sen kom Pappsen hem på kvällen och vi åt middag innan det hölls kväll.



Julgardinerna kom inte fram igår, men idag har vi fixat det och de ligger nu i kö för att få sin en svängom i tvättmaskinen innan de åker upp på stängerna =)
Det andra julpyntet är med framplockat, men åker inte upp förrän ikväll, så det är pyntat och fint imorgon på 1:a advent =)
Shit vad tiden går!!
Snart jul och innan dess, Ninni blir 2 år!! Inte klokt =)
Vår stora tjej!

Jocke är iväg och skjuter in sitt gevär igen, har monterat på ett annat kikarsikte han fått låna. Hoppas det går bra.

Frida ska firas idag. Jag mitt klanthue förrvirrade bort mig med fel datum och tänkte inte på det nu...blev påmind om att det va nu denna helgen.
Men vi har ju inga vinterdäck på bilen och den har bara stått nu sen det blev kallt, så vi vågar inte bara köra med dem sådär utan att låta den stå och gå och ha fyllt på glykol, så den inte pajar...och det är vi inte intresserade av.
Får åka in och fika med dem och träffa dem ordentligt när bilen är vinterklar.

Ska se om jag kan få tag i Maria och få receptet till de där lusskatterna, så kan vi ju kanske baka idag =)


Cox har allt sin egen lilla stil när han päser vid kaminen =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0