Segstartad...?

Somnade sent i natt då en liten en inte ville somna. Förrän hon fick komma och sova hos mig....på mig, när jag halvsatt. Hon somnade iaf och sen va det ine många timmar kvar tills Jocke gick upp och idag gick jag upp med honom.
(Igår vaknade jag till, men va så trött så jag vaknade inte ordentligt för att ta mig upp. Jocke kom och sa hejdå till mig och jag somnade om igen, som en stock. Som Jocke sa sen igår kväll, så är vi rätt knas och kan fan inte va utan varandra....Jockes dag igår hade blivit lite förstörd då jag inte va upp med honom som jag brukar. Lööööv kallas det!!)
Japp, men idag va jag uppe och kröp sen ner igen och somnade om.
Ninni vaknade och jag va trött...
Vi börjar väl komma igång nu, jag iaf. Ninni har varit i full gång en stund =)

Jocke misstänker redan att han kommer komma hem sent idag. Litta tradet, men vad ska man göra...
Skitväder är det. Snöade så fint igår och i natt och jag hoppades, igen, att det kunde ligga kvar så fint idag så vi kunde gå ut en stund och kasta snöbollar. Tycker Ninni är kul.
Men nej, nu regnar det bort...

Får se vad vi hittar på med idag.
Nu ska Lillan käka lite och Ninni sitter så fint i soffan och väntar på att hon ska få hålla och krama Lillan =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0