Piggare =)

Ja, jag fick inte vilat igår under dagen...så jag va rätt trött och blev ännu tröttare när Ninni (sent) gått och lagt sig och Jocke då med kommit hem. Då slappnade jag av och det va som nån dängde mig med en klubba i huvudet. Jag somnade snabbt sen...
Lite tråkigt, då Jocke kom hem sent, men de hade mycket att göra och de fixade med Jockes jobbebil med och fick hit den, så det drog ut lite på tiden med.

Men i natt och nu på morgonen har jag fått sova bättre och det är skönt, känner mig piggare. Lite mer energi =)

Jag vaknade precis som igår när Jocke hade gått upp i morse, när han skulle dricka sitt morgonkaffe. Vet inte vad jag vaknar av. Eller om det är för att det börjar dra ihop sig för honom att köra, att jag inte missar att få säga hejdå.
Men jag somnade om gott sen igen efter puss-och-kram-hejdå =)
De har fullt upp på jobb idag med, får se när han kommer hem idag.

Ska ju in till Hörby imorgon och väga Lillan, så idag blir vi nog bara hemma och fortsätter tvätta och tar det lugnt. Måla lite till kanske. Vi målade med vattenfärgen igår när Maria kom och hämtade kaffe och hon lärde ju Ninni att måla med...ja hela händerna :D
Så undrar om vi inte skulle at oss en trappa ner idag, så ska hon få måla med mina färger, så kan vi göra lite tavlor tillsammans =)
Vi har golv papp, så att vi kan skydda golvet iaf =)

Ja, vi får se vad som händer idag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0