Orås-dag =)

Ja, vi har haft en braig och trevlig dag. Ute i Orås med Baron-familjen =)
Fullt ös på alla barnen. Vi har fikat och snackat och snackat lite till.
Barnen har lekt och haft sig och Ninni hade inte vilat innan vi kom dit mer än den lilla stunden i bilen på vägen dit. Så hon va rätt trött när vi senare körde därifrån och ner till pizzerian för att käka...hon somnade som en stock i bilen!
Fina kläder och skor fick Ninni av dem! =)

Lillan blev lite hungrig lagom när vi kommit ner och när jag satt där bak och ammade, fick jag ett mess av Åsa där hon frågade var jag va...de satt där ute...haha, de hade inte kommit på nåt bra att käka till middag, så de kom med ner och åt =)
Trevligt!!
Roxana hade köpt ett par fina stövlar till Ninni!!
Vi åt och snackade lite och sen va det hög tid att ta sig hemåt, Ninni va så trött!!

Vi kom hem och jag fixedonade med veden, hundarna och mös till det lite med töserna. Höll nästan på att somna i soffan med Ninni när vi tittade på Mumin och varvade ner innan jag la henne.

Nu kom precis Jocke hem, de har jobbat länge idag. Masse jobb.

Så vi hörs imorgon =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0