Önska?

Kan man få en önskan uppfylld bara sådär?
Det hade varit toppen...då hade jag använt den nu...

Denna dagen, eller ja denna tiden hade gärna inte behövt exictera. Inte på detta viset iaf... Berättar imorgon...

Ork...ja ibland undrar jag var den kommer ifrån. Glad att den hänger med iaf.

Tack svärmor och svärfar för att ni ryckte ut idag!!

Tack Jocke och min fina familj. Bara föra att ni finns, ni är det bästa som hänt mig!!
Jocke....någon annan som kämpar som du haar jag aldrig träffat, är så stolt över dig, är så glad att få dela mitt liv med dig.

Älskar er!



Kommentarer
Postat av: Jocke

Måste kämpa har inget val för min familjs existens...!Älskar daj bajbi!

2010-11-29 @ 23:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0