Mr. Stirre!!

Jocke och Micke åkte precis iväg för att sätta sig på ett eftermiddagspass. Atlas just nu Mr.Stirre.... Han vill ju följa med Pappsen!!
Han springer mellan dörrarna oc...ja egentligen vet jag inte vad han är ute efter vid varje dörr. Att den kanske står öppen så att han kan sticka efter eller om Jocke står där och ska ta med honom... Cox, ja han springer efter och ser faktiskt nästan ut som ett frågetecken, han gör likadant nog mest bara för att.
Men Atlas har blivit bättre och bättre. Nu tar det inte lika lång tid tills han lugnat ner sig.
Som nu =)
5 minuter, max denna gången och nu ligger de båda så fint framför kaminen och päser =)
Ja, Cox päser det vet jag. Atlas surar säkert för att han inte får följa med Jocke.
Men, blir det ett djur fällt och det behövs, så hämtas ju Atlas för eftersök. Så lycklig han hade blivit då, ponken =)

Töserna vilar. När Ninni vaknat och ätit mellis, så ska vi börja baka!
Det blir inte riktigt så mycket Digestivekex till cheesecake:en (haha, vad knas det blev, hur ska man skriva det egentligen?), för vi har bara 5 kex kvar, ska ha 7 enligt recept, men vill ha 9-10 st. Men, blir säkert bra ändå.
Jag trodde inte vi hade några kex kvar alls, så jag blev ju rätt irriterad på mig själv när jag kom på att jag glömt handla det och affären här stänger klockan 13.
Köra 3 mil för kex....känns bull.
Men Jocke hade koll!! Så behövde inte köra =)

Nä, jag ska göra vad jag brukar göra när töserna vila. Chilla jag med!!



Kommentarer
Postat av: Magnus

Haha det är jag som ätit upp digestivena :D

2010-11-06 @ 15:48:33
Postat av: Anna

*Fy dig Mange...=)*

2010-11-06 @ 16:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0