Jo..happ...

Sitter här och ugglar nu...klockan har precis passerat 8. Göra nu då?
Inte den blekaste. Skulle visserligen kunna gå ner ohc slänga i en maskin tvätt, men hur lång tid tar det egentligen, så hur sysselsatt blir jag av det!!?
Kan jag göra med Ninni sen istället så blir hon glad att få hjälpa till. Man ska helst gå ner och "kolla tetten" varje dag...tänk att bli glad över att gå ner och tvätta. Känns som hon får ta över det sen då =)

Jocke åkte till jobb för en stund sen. De har inte så många jobb som ligger idag, så han kanske kommer hem i tid idag med =)
Men man vet ju aldrig vad som dyker upp under dagen.

Jag filade naglarna precis, kom aldrig så långt igår, så nu har jag piggnat till och vet inte om jag kan somna om. Eller om det känns lönt, Ninni kommer nog vakna inom en timme. Kanske.
Får väl bli att lägga sig och zappa litta på tv´n. Somnar jag, så somnar jag.

Sen blir det till Orås =)


Fan nu somnade min fot...får sitta här tills den bahagar stiga upp igen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0