Fredagen

Ja, då är kvällen kommen en fredag som denna.
Snön, ja den ligger kvar, men det är lite småslaskigt....tradit! Nåja, på ett sätt kan vintern vänte lite till, även om det är mysigt och fint med snö, det är ju inte ens advent =)

När Ninni vaknade från sin vila, så blev det middag och sen bakade vi vår cheesecake! =)
Ninni fick sina egna små skålar att "baka" i och hon fick de slevar och skålar jag inte längre behövde med. Så hon bakade på och va lika glad varje gång hon såg att jag blandade ihop någon ingrediens med nån annan, för då fick hon ju en ny skål =)
Snakade allt, ja det är ju klart hon gjorde!
"Mmm, gooott", gullunge!!

Sen gick hon och tvättade händer och munnen under tiden jag plockade undan. Hon kom ut från toaletten med en blöt torkservett och tvättade sin mage med. =)
Men sen skulle hon torka lite här och var, hjälpa mamma. Det slutade med att hon stod och torkade väggen och sen blomman.... =)

Lillan skulle ha mat, så mys med mina små töser i soffan blev det till ett avsnitt Mumin, nervarvning och sen gick Ninni och la sig.

Jocke trodde att han skulle komma hem i bra tid idag. Hur najs som helst. Men tji fick vi...
När han i stort sett va klar, så fick han in ett nytt jobb och det är han på väg hem ifrån nu i skrivande stund...stackare. Han har jobbat rätt många timmar idag...
Han kommer iaf hem innan jag hunnit somna =)
Skönt att han är ledig imorgon!! =)=

Nu ska jag ta fram rena kläder till Jocke, han ska duscha direkt när han kommer hem....poop-jobb som han har, så är han litt grisig när han kommer hem ibland =)
Kaminen ska ha lite fler vedbitar med, sen ska jag nog göra lite te tills Jocke kommer med, så finns det om han är sugen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0