Fika

Faster Iia (Maria) kom och fikade med oss idag. Trevlig =)
Ninni delade ut pepparkakor till oss och sen blev det cheesecake med.

Efter besöket, så satte jag och Ninni oss och byggde tågbana och sen skulle hon leta upp en liten häst....tömde ut en av korgarna på golvet, men hittade inte hästen. Städade undan igen och fick tag i boken om de tre små grisarna, så då glömde hon este-påll (häste-pållen) och vi läste bok innan hon gick och vilade =)

Lillan har precis käkat och ligger och päser här i soffan.

Jag. Ja, jag ska forsätta föröka få tag i försäkringskassan, de har varit överbelastade idag, så jag hoppas jag kommer fram.

Jocke, ja han jobbar. Hoppas han får komma hem i någorlunda tid idag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0