En morgonstund =)

Lillan väckte mig och ville ha käk vid 6.30-tiden.
Jocke, som blev hämtad av Micke till jobb idag, skulle gå upp 7, så jag tyckte inte det va lönt att jag gick och la mig sen igen. Jag fixade kaffet till honom och tog ut hundarna.
Jocke kom upp och där stod det nybryggt kaffe upphällt i en kopp. Jag har ju knappt fått serva honom med kaffe nu på mornarna, så det kändes bra =)
Han och Micke skulle ha melle-frukost, så ha fixade dem och vi snakcade och drack vårt kaffe. Jocke fixade igång kaminen och jag tycker det va mysigt att få denna morgonstunden med honom.
Hoppas dagen blir lika bra =)

Nu är det heller inte lönt att jag går och lägger mig, Lillan kommer  säkert vakna inom en timme och jag kommer nog bara va tröttare om jag hinner somna när jag blir väckt då. Så lika bra att hålla igång.
Diskmaskinen är redan igång, så slipper jag det sen =)

Vi ska in till Hörby sen. Ska väga Lillan och när vi ändå är inne i byn, så tar vi vändan till mormor med. Ska in så morfar med får träffa sina småtöser. Han efterlyste dem förra veckan, men då hann vi inte, så när han slutat tar vi och hälsar på honom med innan vi kör hem och fixar med middag tills Jocke kommer hem igen.

Så denna dagen är bokad... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0