En dag med vila och chill

Det blev inte mycket gjort denna dag alls =)
Jocke och Ninni vilade ju och när jag va klar med mitt flummande på nätet, så la jag mig faktiskt också på soffan och somnade gott =)

Jocke han fick ju en vila de lux...men det behövdes, han har ju inte sovit mycket i helgen så.
Efter att alla vaknat, så körde vi in till Hörby och handlade lite middag och annat som behövdes i kylen. Middagen idag blev Jockes stek. Behöver inte säga mer än kn**l i munnen!!! Och vilken svampsås han fick till, helt underbar. En kanonmiddag och mätta blev vi!
Ninni åt bra hon med och hon diggade såsen skarpt!!
Hon somnade gott efter maten =)


Ninni älskar Pappsens mat och svålen, ja den tyckte hon om =)



Nu är det chill i soffan, en liten kopp kaffe står och väntar på att bli surplad på och antingen blir det film eller Hem till Midgård =)
Hur rolig serie som helst! "Tyke inte duuum" hahaha, asabra! ;-)


Loppan chillar =)



So long folks, höres!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0