Dåligt med vatten

Ja, inget tryck i kranen....ringde hyresvärden. Men det är ju kommunalt vatten vi har och eftersom det är dåligt tryck i hela huset, så är det ett kommunalt problem. De håller på och gräver uppe på "torget", så det har kanske något med det att göra.
Har inte kommit nåt meddelande om det i postlådan fram till igår iaf och idag har jag inte kollat. Tänker inte dra på alla en massa kläder och fixa med hundarna nu bara för att kolla lådan. Kan jag isf göra när jag är ute och sågar sen.
Det är kanske bara tillfälligt ändå med vattnet, så lär väl komma tillbaka.
Men det har förstört min dag en del iaf. Jag hade ju tänkt tvätta och sen skulle vi ju baka med. Men jag vill kunna diska efteråt...får hoppas att det inte är såhär hela dagen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0