BVC

Jag psckade in barnen och hundarna i bilen och sen körde vi till mormor.
Vi tog en kopp kaffe och moster Marjo och kusin Alex kom med. Ninni stannade där när jag körde upp till BVC med Lillan, som går upp i vikt som hon ska, hon väger 3300 nu =)
Jag stannade till och snackade med Åsa sen innan jag körde tillbaka för att hämta Ninni igen.

Jag möttes av en liten superglad-nakenfis-Ninni när jag kom innanför dörren! Hon och Alex hade badat =)
De hade jätteskoj idag och de lekte kurrs-gömma lagom när vi sen skulle göra oss klara för att köra hemåt...så det tog lite extra tid att komma därifrån =)
de gömde sig under filar lite varstans i lägenheten och en av gångerna satt de och småfnissade inne på toaletten i mörkret. Ninni lär väl sig efterhand, när jag gick där och "frågade vart de tagit vägen och letade efter dem", så svarade hon "mamma" och kom fram, haha =)

Det vlev färdiglekt och vi körde. Det blev en runda ner till pizzerian för att hämta mat idag. Skönt att hälsa på dem med och Ninni blev glad över att träffa gänget =)

Vi kom hem och Jocke kom precis efter oss, så vi käkade och Mange va med här och hälsade på. Han hade radiokaka med sig till kaffet!!! Mmmm!!

Ninni sover, kaminen värmer gott och vi lär få värma upp hemmet rätt bra tror jag, det blåser rätt ordentligt...

Imorgon ska vi köra till Åsa och gänget i Orås och hälsa på! =)
Får Ninni leka med barnen, va ett tag sen de träffades nu. Ska bli trevligt!

Vi höres imöra igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0