Bloggheader...

Ja, jag har tänkt på det och Jocke påminnde mig om det igår.
Det är dags för en ny bloggheader!
Det är inte som jag dissar vår minsta lilla ängel, att hon inte är med...men jag vill göra en helt ny!
Det tar sin lilla tid och jag har funderat på hur jag vill ha den. Men jag vill ju så gärna ha med oss alla, även älskade och saknade Tisha...men kanske dags att släppa taget om henne. Jag vet ju att hon finns här hos oss...

Iaf...är det dagar jag är frånvarandes, så sitter jag förmodligen och fixar med detta, så vet ni. =)

Jag väntar på att Ninni ska vakna snart, så ska vi baka cheesecake!!! =)

Vet ni- Jag är jätte happy!!
Dels ska det planeras lite här hemma....men sen en helt annan sak med-Jocke är ledig imorgon!!!!! =)
Nästan iaf, han har jouren. Hoppas det inte kommer rent för många jobb =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0