Visning

När Jocke kom hem, så vilade han lite, eller ja slappade iaf och sen körde vi ut till Skogstrollen. Vi tog en kopp kaffe och sen körde jag och Jocke iväg en sväng.
Han hade lite kvar att göra och frågade om inte jag kunde följa med. Det va en caddy han körde, så vi hade inte plats till Ninni. Men vi frågade Ann om Ninni fick stanna där den stunden.
Det va inga problem,  sen kom hon på att hon glömt att hon skulle till Nova och handa lite, så Ninni åkte med henne till Nova och sen lämnade hon av Ninni när hon körde tillbaka ist. Så snuttan har varit på shoppingrunda och kom hem med en ny borste som hon inte hade velat släppa =)

Hon va lite trött snuttan, men höll sig iaf upp till 20 innan jag gjorde vällingen och vi la oss och mös i vår säng.
Jag och Jocke va med trötta och vilade en timme vi med, sen va det hemleverans av mat med chefen =)

Imorgon ska det städas och fixas lite här och Jocke ska jobba.
Det ska va visning av lägeheten på torsdag, så lite fint kan här ju va =)

10.30 ska vi va på BVC, läkarkontrollen och vaccination. Ska bli spännande att se vad snuttan väger nu =)

Så, nu ska det bli chill i soffan...igen =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0