Vila I Frid Janne!

Jocke ringde, hade läst tidningen, "Janne är död"
För att få det bekräftat att det va just Janne, så fick jag gå in på Facebook och mycket riktigt, det är Janne som gått bort. Jag är så ledsen att Jocke skulle behöva få reda på det på detta viset bara.

Jag skiter fullkomligt i vad folk tycker och tänker om Janne.
Jag kände inte honom väl, men han gjorde ett stakt intryck hos mig och när vi träffade honom sist, så verkade det som att han skulle komma på fötter satsa på en liten karriär som föreläsare. Och vem hade inte passat bättre som det.

Jag kommer ihåg när Janne fick träffa Ninni, hur han sken upp och jag är väldigt glad över att de träffades. Stolta Pappa Jocke fick träffat honom och visat upp sin fina dotter för honom.

Jag tycker det är så trist att folk kan skita i andra på det sätt de gör och inte åtminstånde visa den respekt när något så tråkigt som detta händer, att de inte ens kan va tillräckligt mänskliga att meddela till de som de vet tyckte så mycket om Janne att han har lämnat detta liv.
Skäms på er, låga kryp!!
Fy!



Jag hoppas du finner ro i din själ Janne
Vila I Frid




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0