Trött...

Ja, det har ju varit rätt tyst här de senaste dagarna. Men det har varit jobb i helgen och igår vågade jag inte köra hem själv när vi väl hade kommit ner med Pappsen till jobb. För på vägen dit fick vi punktering de lux!
Hela hjulet gick sönder och dagen fick lite extra ködd... Men, men.

Ninni hade en otursdag igår hon med. Först trillade hon ner från toaletten på pizzerian, kasade på kanten. Ajaj...
Sen när vi va ute i trädgården och hon satte sig på trappans nedersta steg, så skulle hon ta något från marken tror jag, men uträkningen av att tyngden övervägande hamnade mer och mer framåt va inte så bra, så hon dök rakt ner och slog pannan i plattan. Och det är såna plattor med små stenar, så hon hade ett avtryck av en sån liten sten i pannan. Vilen bula hon fick, röd och blå!
Stackare.
Men det gick över det med.

Idag har vi varit på kalas. Systersonen Alex fyller år imorgon, så frukostfika och tårta blev det idag =)
Tyvärr så glömde jag kameran...

Men jag har lite andra bilder, men de får ni senare idag, för nu ska jag vila medans Ninni med gör det.
Jag är så trött!

Tack alla som hjälpt oss i helgen med Ninni, hundar, bil och allt!!!

Nästa vecka ska vi börja packa så smått och gå igenom sakerna, så blir det lite lättare när vi ska flytta sen!! =)



Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

men stackars liten.

ja det tycker jag ni ska göra, mycket bättre än skånes djurpark tyckte jag, fast det kanske är för att man är så trött på skånesdjurpark !

2010-05-30 @ 13:51:33
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0