Tänkt sovmorgon

Jocke frågade igår om han kunde få sovmorgon idag. Klart!
Jag gick upp, fixade välling till Ninni och gick ut med hundarna. Gav dem mat och sen kom Ninni upp.
Vi kollade lite efter recept på franskbrödbullar, men jag hittade egentligen inget som jag blev nöjd med. Eller så har jag förväntat mig att det skulle va annorlunda.
Ninni blev lite kinkig och jag la henne, stack och handlade och sen va där en som va vaknen när jag kom hem igen.
Ingen vila där inte.
Jag hade tänkt börja baka, när Cox skulle ut igen.
Typiskt.
Vågade inte börja byta om på Ninni så hon kunde följa med ut, för då hade han säkert satt sig och poopat på golvet.
Så jag fick väcka Jocke, så att han fick va med Ninni....det vad den sovmorgonen det. Men klockan blev iaf nästan 10, så lite bättre än halv 9 =)

Sen dröjde det inte länge förrän Ninni gav upp och gick och vilade, så nu sover hon och jag började baka, ska rulla bullar nu, för degen har jäst klart sin första runda =)

Hoppas de blir bra, jag har handlat vallmofrön med =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0