Sol, sol, sol!!

Vilket väder det är!!! Varmt, men så skönt!
Sommaren är här och japp, denna Skåning njuter!!!
Jag och Ninni tog en dusch innan och det va klänning som åkte på sen! =)

Innan idag, när Jocke hade vairt och hämtat Ninni ögonrdoppan, så fick hon dem och sen vilade hon. Vi vilade med en stund, men jag väcktes av telefonen sen och kunde inte somna om. Så jag började göra lite deg, för färska bullar till frukost hade väl inte suttit fel!
När det jäste vaknade Ninni, så hon hjälpte mig baka sen =)








Sötnosen i klänning, härligt!





Pappsen vaknade sen och då väntades det nybakade bullar till frukost. Eller lunch, kan man nog säga =)
Gott, gott!!

Vi har bara tagit det chill, inget rent för ansträngade i denna värmen =)

Mange kommer nog snart och då ska karlarna iväg och handla. Det ska grillas idag!!
Mmmm!!!

Lite bilder från igår kommer här =)


Ninni körde lite bil när vi vänade vid huset. Collt ju!



Tittade på de små söta kycklingarna



Där va en som Pappsen fastnade för =)



Klappa den gjorde hon med =)


Den längst hit, det är Ninnis =)



Mysigt ute i fina vädret!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0