Snart slut...

Det är söndag och veckan är snart slut. Faktiskt ska det bli rätt skönt, för jag är trött. Och jag tänker skylla lite på Jocke och Valborgsfirandet.
Jag har ju jobbat denna helgen och lät Jocke va ledig idag med, så han kan se MFF-matchen.
Men trött är jag och det hänger kvar sedan Valborg, då det va grabbafest här hemma. Foto ska ni får, men jag pallar rent ut sagt inte nu.
Men det va en trevlig kväll, karlarna blev fulla och glada. Men det negativa va väl då att jag inte fick somnat ordentligt förrän vid kanske 5-tiden. Sen vaknade jag vid 10, städade fixade och åkte och jobbade.
Men om den kvällen ska ni få höra sen när ni får lite bilder.
Men tack till er som va här och gjorde kvällen trevlig! =)

Ja, igår va det ju jobb och vi hade att göra. Skönt, då det inte va mycket jobb på Valborg, men det va ju inte helt oväntat.
Vi gjorde maränger igår på jobb, de blev faktiskt riktigt bra! =) Ska göra fler idag, ska se om jag kommer ihåg kameran idag, så kan ni få följa med en dag på jobb =)

Ninni har lagt sig att vila nu, vi åt macka och drack bojboj innan hon gick och la sig. Mmmm =)

Jocke blev hämtad av David och de ska fixa i skogen lite. Bara han kommer hem innan jag ska åka till jobb. De ska nog ut och jaga imorgon på den nya marken. =)

Ha en bra söndag allihopa, nu ska jag se om jag kan vila lite, så slipper jag bli så trött på jobb sen i eftermiddag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0