Skallebank!

Men allt som händer och sker har jag nog fått en huvudvärk på köpet. Hade ont igår och nu har den kommit tillbaka. Jag äter och dricker bra, så det ska inte skallen behöva påminna om.
Men ont idag igen iaf och det är drygt. Är ju inget fan av att ta tabletter heller, så det väntar jag ju med till in i det sista. Men ikväll blir det nog ett par ipren ändå.

Ninni gick och la sig vid 21-tiden, hon va trött!!
Tyckte det va jättedrygt att jag tvunget skulle hålla på att lägga in tvätt när vi kom hem, men här va ju tvätt överallt som torka och även i sovrummet, så det fick jag ju faktiskt få väck innan.
Men sen gjorde vi välling och satte oss i soffan och mös innan jag la henne. Hon somnade bums!

Vi va ju nere och hälsade på nere på pizzerian. På vägen plockade vi upp Mange med =)
Så mat i magen fick vi, grillspett blev det!

Nu ska jag bara ta det lugnt, Jocke är och jagar ikväll. Blev idag ist för imorgon, så då har vi heldag imorgon ist =)

Jag måste gå ut med hundarna nu, de fick kvällsmaten innan och nu är det dags för naturens....ja, det pyser och luktar pi om Cox om jag säger så!

Höres imorgon!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0