Pissevär!!!

Jävlar va den sommaren försvann fort! Vad blev det, ett par dagar?
Så tråkigt nu, vill ju bara ha fint väder!!! Men får väl kanske vänta lite till....

Sköterska som skulle komma till mamma i morse ringde mig och sa att mamma inte öppnade dörren och svarade inte i telefonen heller...
Nähä. Tant!!!
Jag fick väcka Ninni som hade gått och lagt sig igen då hon hade vaknat tidigt idag. Stackare!
Tur man har en så snäll tös som bara log och va på bra humör ändå =)

Kom upp till mamma, lagom irriterad och där va sköterskan. Hon hade precis blivit insläppt.
Hon gjorde vad hon skulle och mamma fick i sig mediciner och allt och de kommer tillbaka vid 12 för de medicinerna och maten =)

Vi fikade lite med mormor och Ninni va glad att få va där igen och gå igenom alla saker hon har där =)

Hem igen och nu vilar Ninni lite, så hon får nån sömn iaf.
Sen när Jocke kommer ska vi köra ut till Skogstrollen och hälsa på en sväng =)

Annars blir det nog bara lugnt idag, vi är rätt trötta allihop. Jag kunde inte somna igår när vi gick och la oss, så klockan hann nog bli halv 3 innan mina tittor gav upp...




Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Nova

Hade du en bra dag igår?

2010-05-25 @ 12:37:03
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0