Ny vecka

Jocke åkte iväg vid 4 i morse. Han skulle följa med en till Tyskland. Pratade med honom precis och de är väl hemma om ett par, tre timmar igen.

Jag vaknade kanske kvart i 9, tyckte att det knackade på dörren. Lagom yrvaken va jag. Hundarna reagerade inte, så jag vet inte om det knackade eller inte.
Men jag låg och drog mig lite innan jag gick upp.
Ninni tar sig en rejäl sovmorgon!! Det har blivit ett par sena kvällar, så det behövs väl. Hon passar på när vi sover på soffan som nu i natt, det är ju tyst och lugnt i sovrummet =)

Jag har fått i mog frukost, brödet jag bakade igår =)
Men jag tror att det stora brödet är lite godare än det jag åt av nu, får se sen!
Kaffet är klart, så morgonkaffe ska sitta gott nu.

Jag väntar på att vårdcentralen ska ringa upp mig. Jag va nr 12 i kön och tänker inte sitta här och vänta på dem, så de hör väl av sig så vi kan få en tid till Ninni.

Sen ska vi försöka komma ut med hundarna idag. De behöver springa av sig och Atlas behöver få jobba lite. Han ska få sniffa blodspår idag.
Vi får klä oss ordentligt, är ju inget vårväder direkt...

Ha en bra start på nya veckan!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0