Jobbat

Nu har jag kommit hem, fått på mig myskläderna och sitter här i soffan.
Det är bara jag hemma.
Jocke är iväg och jagar, det är därför jag har jobbat, annars hade inte han kunnat komma iväg. Blev lite bubbelbokat... =)
Ninni sover ute hos Skogstrollen i natt. Jocke körde och lämnade henne innan har skulle ut i skogen och sen hämtar vi henne imorgon bitti.

Klockan 10.30 ska vi lämna Hörby. Jag, Ninni, Marjo och hennes barn ska in och hälsa på mamma en sväng =)
Hon har blivit flyttad till en annan avdelning nu, så då tar vi med barnen in så de kan få träffa varandra. Kan de nog behöva allihopa! =)

Hade ju varit trevligt om det hade kunnat bli lite fint väder med. Fy vad det är tråkigt med detta skitväder och så kallade vår som vi har nu....vill ha SOL!!!

Kan ju hoppas iaf....

Höres!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0