Jaha?

Vad händer idag?
Inte den blekaste.

Fick samtal av Russi igår, hon hade varit inne och hälsat på mamma och det hade väl varit en upplevelse i sig.
Väldigt förvirrad och yrade en massa osammanhängande om gamla saker. De får lirka lite för att få in henne mat och mediciner som hon ska. Ja, så nu är det att se vad som ska göras härnäst.
Jag kommer inte riktigt ihåg vad Russi sa om läkarsamtalet idag, om hon skulle åka in eller om det skulle ska via telefon.....
Får se.
Jag ska in med Marjo imorgon eller på onsdag iaf och häslsa på.
Jag hoppas vi kan få några svar på vad som hänt och hur vi nu ska gå tillväga för att få henne bra igen.

Jocke kom precis hem, han har varit och hjälpt Salle lite. Ninni går här och säger "hej, hej" och dansar lite.
Hon kom innan och sa "mys", tog snutt, napp, en bok och gick in till vår säng. Så där har vi legat en stund och myst och tittat på alla djuren i boken =)

Nu ska jag få i mig lite mer kaffe och jag skulle nog behöva ta mig till affären och fixa lite frukost med sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0