Frisyr?

Jocke, Ninni och hundarna vilar.
Sitter här och bläddrar igenom en massa olika sidor på nätet om frisyrer och färger. Vad ska jag göra med mitt hår egentligen!!??
Som Jocke sa igår, gör nåt nytt!
Ja, det vill jag gärna, men vad!?
Färgen kommer nog bara bli upp-piffning, hålla det brunt, men det får ju lite mer lyster och blir mer fresh.
Jag och frissan har innan snackat om just vad vi skulle kunna göra och då kom vi fram till att färga det chokladbrunt och korta håret lite.
Ja, det blir säkert jättebra, men känns lite halvtråkigt.
Fast kanske inte ändå, kommer ju se mycket bättre ut än vad det gör nu i vilket fall som helst.

Är lite svårt med mitt hår, det är helt rakt och inte så tjockt heller, hänger bara där...

Nja, får spana vidare, så får vi se vad som händer i eftermiddag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0